Welkom

Mijn belevenissen deel ik hier graag door middel van foto’s en verhaaltjes.

zondag 5 augustus 2018

Weelde onder de zon.

Op het zonnige plekje in de moestuin willen de tomaatjes wel groeien.
Ook het blad, daar heb ik veel van weggeknipt. Zo krijgen de tomaatjes
meer zon en kleuren ze mooi bij.
Ik heb twee verschillende soorten, ik heb de plantjes destijds gekregen en
daarom weet ik nu niet welke het zijnJ

Ik zou zelf zo denken dat het cherry of cocktailtomaatjes zijn…
Maar och, als ze maar smaken daar gaat het om.
 



6 opmerkingen:

  1. Tomaten wilde wel goed groeien in warme weer. Wat ziet deze tomaten heerlijk uit. Ik ben gek op tomaten. Ferry weer niet.Smaakvol Cherry en cocktailtomaatjes. Mmmm.... Fijne week gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Yova,

    Dankjewel voor de reactie.

    Er komen best veel tomaatjes aan. Misschien kan ik ze gebruiken in een gerecht.

    Ook een fijne week gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er goed uit Hilly, je hebt ze goed verzorgd. Wat zullen ze lekker smaken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Coby,

      Denk dat het ook komt door de vele zonnige dagen de afgelopen tijd. Dankjewel voor de reactie.

      Groet,
      Hilly

      Verwijderen
  4. Ziet er vrolijk uit. Gelukkig toch iets wat goed gegroeid is.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Emma,

      Ja, voor de tomaatjes was het warme weer prima.
      Fijn jouw reactie, dankjewel.

      Verwijderen