Welkom

Mijn belevenissen deel ik hier graag door middel van foto’s en verhaaltjes.

maandag 3 juni 2019

Heerlijk lente-zomertoetje

Ik kreeg van Aritha een tip voor een heerlijk toetje gemaakt met rabarber.
Gisteren heb ik het gemaakt en het was heerlijk!

Het is gemaakt van gele boerenvla, rabarber, beschuiten met kaneel.
En natuurlijk een dot slagroom.

Weer wachten nu tot de rabarberstengels weer groeien.
Als ze dik genoeg zijn, maak ik er rabarbercrumble van.
Dan zo langzamerhand moet ik de plant met rust laten…


14 opmerkingen:

  1. ohhhh dat recept wil ik wel graag lezen hilly, lijkt me heerlijk zo bij elkaar :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O je hebt het gedaan :-) Wat leuk! Ja was het lekker?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb het gemaakt en het was heerlijk.
      Dankjewel Aritha.

      Verwijderen
  3. Dat ziet er behoorlijk lekker uit. Ik denk dat ik de verhoudingen wel een beetje kan raden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk Hilly het water loopt me uit de mond
    bedankt ook voor je bezoekje aan mij :)

    liefs,
    Elise

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik kan het je aanraden Elise, het is heerlijk!

      Lieve groet,
      Hilly

      Verwijderen
  5. oh oh oh wat is dit verleidelijk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is zo lekker, gewoon een keer maken en smullen fotorandje:)

      Verwijderen