Welkom

Mijn belevenissen deel ik hier graag door middel van foto’s en verhaaltjes.

zondag 8 september 2019

Een appeltje voor de dorst...

Ik heb de appels geplukt. Het is nog een schaal vol geworden.
De appels waar ingepikt is door de vogels heb ik laten hangen.
Daaraan kunnen ze zich tegoed doen deze herfst.

Dit is voorlopig het laatste berichtje hier. De moestuin is leeg.
Misschien dat ik een ander blogje begin naast mijn gedichtensite
en de site over onze boot. Dat laat ik dan wel weten.





14 opmerkingen:

  1. Hé..., wil je volgend jaar dan niets meer zaaien/planten, Hilly ?!
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, ik denk wel dat ik volgend jaar gewoon doorga met de moestuin. Ik kan er ook over blijven bloggen als de bezoekers hier dat leuk vinden...

      Ik heb dit blogje iets aangepast, maar ik denk er wel over om nog een website/blog te beginnen.

      Fijn dat je kwam lezen Lies.

      Verwijderen
  2. ohhhh de moestuin leeg bloggen stopt... ik ben er bijna zeker van dat jij altijd wat te bloggen hebt:-) zeker als je die appels volgt :-)
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Misschien dat ik over die appels kan bloggen:)
      Ik ben nog aan het denken voor een ander blogje erbij...

      X Hilly

      Verwijderen
  3. Altijd goed als je de tijd heeft om nog een blog op te starten. Ik was het ook wel van plan maar heb het eigenlijk al druk zat met de 2 blogs en mijn YouTube kanaal dus laat ik het maar in de ideeën bus zitten. En jij hebt toch maar even heerlijk genoten van de appeltjes en met groeten uit eigen moestuin. Je blogs hier graag gelezen. Groetjes, Tine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Misschien lukt het Tine.
      Fijn dat je het hier mooi vond.
      Wie weet volgend jaar weer...

      Groetjes,
      Hilly

      Verwijderen
  4. Mooie appeltjes. Ik heb genoten van je blogs. Start iets over deizoenen ofzo. De herfst komt eraan :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Fijn dat je hebt genoten van mijn blog. Ik heb naast deze site nog twee andere site. Misschien begin ik nog wel een nieuwe hiernaast.
      Even zien of het me lukt met de tijd:)

      Verwijderen
  5. Jouw tuin deel veel liefde met iedere bezoeker. Naast de prachtige tomaten maken wij nu kennis met de appels. Heel mooi samengesteld.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb jij daar mooie appel liggen. Het ziet heel goed uit om te eten. Jou tuin geeft toch liefde van allen groente en fruit om te groeien.

    Jij ook fijn weekend.
    Groetjes J&F.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, ik vond het weer geweldig om van alles te verbouwen in de moestuin. Ik hoop volgend jaar weer te kunnen bloggen hier.

      Groetjes voor jullie!

      Verwijderen
  7. Heerlijk Hilly, appels van eigen bomen. Wij gaan ook nog plukken. We hebben 7 appelboompjes langs de oprit staan en die houden we heel kort. Zo kunnen we er altijd goed bij om te plukken. We hebben ze geleid en het is een prachtig gezicht. Eerst als ze bloeien en later met de gekleurde appels. Ik heb genoten van je blog.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat lijkt me prachtig Coby zo'n rij met appelbomen.
      Ik heb er een en die heeft ook een speciale betekenis voor mij.
      Dat er zoveel appeltjes aan kwamen doet me wel wat.

      Ik hoop hier volgend jaar weer te bloggen, dankjewel voor je trouwe bezoekjes Coby.

      Verwijderen