Welkom

Mijn belevenissen deel ik hier graag door middel van foto’s en verhaaltjes.

maandag 20 januari 2020

Kiezen en delen...

Ik ben al plannen aan het maken voor de moestuin.
Wat zal ik dit jaar voor groenten kweken en welke kruiden…

Ik had de nieuwe uitlopers van de aardbeien al opgekweekt in de herfst
en al een ander plaatsje gegeven. Zo heb ik weer wat meer ruimte gecreëerd.

De appel en perenboom zijn gesnoeid voor zover dat nodig was.
De zwarte bessenstruiken moet ik misschien nog wat uitdunnen.

Ik zet dit jaar ook weer Dahlia’s in de moestuin, dat stond zo fleurig.



12 opmerkingen:

  1. 'k Ben al nieuwgierig om je tuintje (virtueel) te volgen, Hilly !
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja ik ben er ook al mee bezig. Het duurt ook niet zo lang en ik kan weer aan de slag. Ik had erg veel uitlopers afgelopen jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk te leven dat je weer bezig bent in je moestuin!


    Lieve groet,
    elise

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, het is weer genieten om plannen te maken.

      Lieve groet,
      Hilly

      Verwijderen
  4. fijn dat je weer dit mooie blog op gaat vullen met al je plannen. zie het graag ook weer tegemoet en Dahlia’s erbij ook prima, want die doen het altijd wel goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat je gaat weer beginnen. Het is altijd wel spannend om te doen. Vooral gaan groeien. Appel en perenboom is weer gesnoeid. Dahlia's doen heel goed. Prachtig bloemen. Groetjes J&F.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ga mijn best weer doen.
      Ik laat het hier weer weten hoe het gaat.

      Groetjes.

      Verwijderen