Welkom

Mijn belevenissen deel ik hier graag door middel van foto’s en verhaaltjes.

donderdag 1 augustus 2019

Groente, maar dan anders...

We hebben al een paar keer bonen gegeten met gekookte aardappelen erbij.
Ik heb er ook een Oosters gerecht meegemaakt, Sajoer Boontjes.
Hierbij kun je rijst serveren en we hebben er rundvlees bij gegeten.
De volgende keer blancheer ik wat bonen, die kan ik dan in de diepvries bewaren. 
Die gebruik ik dan later in de Bobotie een Zuid-Afrikaans gerecht.


  Kan met elk willekeurig merk

16 opmerkingen:

  1. O ja, dat vinden wij ook erg lekker. Ik ga volgende week weer gezond koken. Deze week was het echt een rommeltje. Veel ongezonde dingen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Soms is het ook wel eens fijn om een beetje aan te rommelen...
      Volgende week weer gezond, helemaal goed toch Aritha.

      Verwijderen
    2. Vandaag eet ik Sajoer Boontjes. Ik ga gauw aan de slag

      Verwijderen
  2. Deze groente ziet heel mooi uit. Wat leuk dat je dit doet in jou moestuin. Ziet lekker uit Hilly. Fijne dag. Groetjes van ons.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is leuk Yova. En lekker uit eigen tuin.

      Dankjewel.

      Groetjes voor jullie.

      Verwijderen
  3. Dat lijkt me lekker zeg. Wij eten vandaag spercieboontjes uit eigen tuin in de nasi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. zo'n boontjes eet ik graag
    maar k heb nog nooit gehoord van sajoer boontjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. 'k Lees 'je zijkantje', Hilly... Gewoon doen !
    Hier lukt ook niet alles, bijlange niet... !
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. lekker boontjes uit eigen tuin Hilly ik wou dat ik dat had een moestuintje


    lieve gr. elise

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zou dat ook iedereen gunnen Elise.

      Kun je niet wat in potten kweken Elise?

      Lieve groet,
      Hilly

      Verwijderen