Welkom

Mijn belevenissen deel ik hier graag door middel van foto’s en verhaaltjes.

woensdag 2 oktober 2019

Al is de moestuin leeg…

Vanavond hebben we lekkere stamppot hutspot gegeten.
De uien kwamen uit mijn eigen moestuin. Ik bewaar ze in een kistje in de kelder.
Winterwortelen haalde ik in de supermarkt, die had ik helaas zelf niet.
Er is nog wat stamppot overgebleven, wie o wie mag dat morgen opeten…
Niet allemaal tegelijk J

Ik heb nog heel wat uien over, daar kan ik nog veel lekkers mee maken.

Dit is toch echt het laatste berichtje voorlopig.
In het voorjaar kom ik hier weer terug met misschien wel wat andere groenten
en nog wat andere soorten fruit.


14 opmerkingen:

  1. ohhhhhhhhhhhhhhhhh lekker is dat :-)
    * hap * weg is het.. iedereen heeft het nakijken want ik ben een snele vogel :-)

    jammer, maar je gaat op je andere blog door, we hoeven je niet te missen toch :-)

    lieve groet
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het was lekker Dien, het overgebleven portie is al verzegd:))

      Ik ga zeker op mijn andere blogs verder, welkom!

      Lieve groet terug.

      Verwijderen
  2. Het zal vast nu op wezen zo bij een reactie te lezen. Maar uien verdraag ik niet zo goed meer de laatste tijd maar ik wens je veel eet genot met de uien de komende tijd. Mijn buik gaat er van huilen en dus moet ik het met een andere groente ruilen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Och jammer Tine van die uien, maar gelukkig is er veel groente andere groente.

      Verwijderen
  3. WAt ziet deze eten heerlijk uit met uien erin. Het ziet goed uit. Het was zeker heerlijk gegeten. Mmmmm...

    Fijne dag. Groetjes J&F.

    PS: onze website heeft een nieuwe naam gekregen SKYBLOG.NL (wil je onze oude linkje van Yova aanpassen voor ons? Dank je wel alvast!)





    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja echt wel mmmmmm...:)

      Ik heb het linkje al aangepast.

      Groetjes voor jullie.

      Verwijderen
  4. Hmm, dat ziet er lekker uit! Ik moet bekennen dat ik altijd zo'n zak gesneden groenten koop voor hutspot.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O lekker hoor! Geniet van je niet-blog periode.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik blog nog wel Aritha.
      http://www.hillysgedichten.blogspot.com
      http://www.haijehillyvaren.blogspot.com

      Verwijderen