Welkom

Mijn belevenissen deel ik hier graag door middel van foto’s en verhaaltjes.

donderdag 9 juli 2020

Ik zeg het met bloemen.

Van de week heb ik wat foto’s gemaakt van de Dahlia’s in mijn moestuintje.
Ik heb verschillende soorten en kleuren.
Ook de knollen van vorig jaar heb ik weer in de grond gestopt, dat zijn de kleinere rode bloemen.
Ik heb van het mooie hartje van de bloemen ook foto’s gemaakt.

Met al die regen van de laatste dagen zijn het kleine zonnetjes.

Ik wil jullie ervan mee laten genieten.

Knol van vorig jaar




26 opmerkingen:

  1. Het zijn prachtige bloemen. Hier staan ze nog niet allemaal in bloei.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hier zitten er ook nog wat in de knop, ik ben benieuwd.
      Ik heb verschillende soorten en kleuren.

      Dankjewel.

      Verwijderen
  2. wat een prachtige kleuren Hilly, mijn overleden broer Jan was er zó gek op hé, en had ze in allerlei kleuren, ik vind de lucht van ze onaangenaam.. maar mooi zijn ze absoluut

    geniet van vandaag
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind zo ook mooi Dien.
      Mooi dat ze herinneren aan jouw broer.


      xxx Hilly

      Verwijderen
  3. Oh, die zijn prachtig! Ik hou van dahlia's, de kleuren en de geuren, heerlijk! Het zijn bloemen uit mijn jeugd, mijn vader had ze in vele kleuren in de tuin.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, ze staan zo mooi in de moestuin tussen de groenten.

      Dankjewel Willy.

      Verwijderen
  4. Heel mooi, Hilly, tussen je eetbaar groen.
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mit den tollen Farben und Formen können einfach nur Dahlien aufwarten.
    Meinen die Jurasüdfüssler

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die Farben sind so schön und die Formen unterscheiden sich auch.

      Danke und Grüße,
      Hilly

      Verwijderen
  6. Liebe Hilly,
    in meinem Gärtchen habe ich auch Dahlien, die
    mir immer ihre lachenden Blütengesichtchen zeigen
    in vielen Farben.
    Deine herrlichen Fotos habe ich genossen, liebe
    Grüße zu dir, Karin Lissi

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die Blumen haben schöne Farben und Formen, toll.
      Schön, dass Sie sie auch im Garten haben.

      Ich wünsche Ihnen einen schönen Tag und alles Gute.
      Hilly

      Verwijderen
  7. Nou zeker, Dahlia’s zijn dankbare en mooie bloemen. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtige foto's maakte je van deze schoonheden!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb ze gemaakt met de telefoon.
      Ik keek er eerlijk gezegd ook van op dat ze zo goed gelukt zijn.

      Dankjewel An.

      Verwijderen
  9. Dahlia's zijn prachtige bloemen! Eerst vond ik ze ouderwets maar nu ik zelf ouderwets ben, waardeer ik ze. Dit jaar willen ze bij ons niet erg dus ben ik blij met jouw foto's. Vooral de bovenste twee hebben mijn hart gestolen (-:
    Bloemrijke groet ♥

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind ze altijd zo mooi tussen de groenten.
      Dit jaar zijn ze heel hoog en breed geworden.

      Dankjewel en een bloemengroetjes terug.

      Hilly

      Verwijderen
  10. Dahlia's, zijn sterke bloemen zegt men en tot ver in oktober blijven ze bloeien. Hele mooie heb je gedeeld.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het staat zo mooi in de moestuin. Al die kleuren er bovenuit.

      Dankjewel Tine.

      Verwijderen
  11. Dag Hilly,
    nou... daar geniet ik enorm van.
    Ik houd van die ouderwetse bloemen in de moestuin.
    Heb het hier ook wel eens geprobeerd, maar het lukte niet.
    Volgend jaar misschien maar weer eens... Ik vind ze zo mooi!

    Groetjes! Marlou

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb verschillende soorten en ik geniet er ook van.
      Prachtige vormen en kleuren.

      Ik probeer ze weer over te houden deze winter.
      Volgend jaar krijgen ze wel een ander plekje.
      We maken het moestuintje iets groter.

      Dag Marlou,
      Heb het fijn.

      Verwijderen